Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме: ключових , тематичних та змістових, конкретних запитання.
В начальних планах з природознавства багато тем проектів, які направлені саме на розвиток навичок 21 століття і вирішити їх без дослідницької діяльності, без використання знань з інших галузей науки. Дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом та повязані з життям. Діти вчаться самостійній роботі, роботі з друзями тощо, вчаться знаходити і вирішувати проблеми.
Працюючи з модулем 3 я отримала також і нові знання, а саме: ставлячи ключові питання, ми даємо змогу для дійсно творчого мислення і пошуку нових креативних ідей для їхвирішення.
В начальних планах з природознавства багато тем проектів, які направлені саме на розвиток навичок 21 століття і вирішити їх без дослідницької діяльності, без використання знань з інших галузей науки. Дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом та повязані з життям. Діти вчаться самостійній роботі, роботі з друзями тощо, вчаться знаходити і вирішувати проблеми.
Працюючи з модулем 3 я отримала також і нові знання, а саме: ставлячи ключові питання, ми даємо змогу для дійсно творчого мислення і пошуку нових креативних ідей для їхвирішення.
Dobry den! V module 4 budet ische interesney. Bazau uspehov!
ВідповістиВидалити