Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме: вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, учні мають бути активним у власному навчанні, учителі можуть диференціювати навчання.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Що саме повинен зробити вчитель , щоб учні були більш активними? (Чесно кажучи я не зрозуміла)
ВідповістиВидалитивчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості
ВидалитиСвітлано, теоретичні аспекти дуже гарно написані. Але нам цікаво дізнатися про Ваші власні враження, про Ваш досвід, чи використовуєте Ви в роботі.
ВідповістиВидалити