пʼятницю, 7 червня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме: вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, учні мають бути активним у власному навчанні, учителі можуть диференціювати навчання.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

3 коментарі:

  1. Що саме повинен зробити вчитель , щоб учні були більш активними? (Чесно кажучи я не зрозуміла)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості

      Видалити
  2. Світлано, теоретичні аспекти дуже гарно написані. Але нам цікаво дізнатися про Ваші власні враження, про Ваш досвід, чи використовуєте Ви в роботі.

    ВідповістиВидалити